Porsche 911 S Coupe z 1968 roku - USA
Lokalizacja: Amelia Island
Wyświetleń: 371
ID ogłoszenia: 1093
1/17
Cena:
1 000 000 PLN
Szczegóły ogłoszenia
Oferowany z kolekcji rodziny Iannelli
Bazując na imponującej platformie Porsche 911, nowe 160-konne "S", wprowadzone w 1967 roku, posiadało silnik o wyższym stopniu sprężania (9,8:1) z większymi zaworami, kute tłoki ze stopów lekkich na kutych i azotowanych korbowodach, poprawiony układ wydechowy i parę 40-milimetrowych gaźników Webera z potrójnym gardłem. Nowe 911 S było standardowo wyposażone w nowe, kute felgi z lekkiego stopu Fuchs o wymiarach 4,5 na 15 cali, amortyzatory Koni, wentylowane tarcze hamulcowe, przedni stabilizator o większej średnicy i nowy tylny stabilizator. Porsche dodało do nadwozia kilka dodatkowych, charakterystycznych elementów wykończeniowych, a inżynierom udało się także przyciąć jego masę. Najwcześniejsze egzemplarze 911 S, jak ten oferowany tutaj, były wyposażone w zespół gaźników Weber IDA "S". Firma Weber nie zakończyła jeszcze prac nad systemem IDS, więc Porsche wyraźnie zmodyfikowało ich ustawienia i oznaczyło pozostałe zespoły IDA znaczkiem "S", aby oznaczyć ich zastosowanie.
Osiągając prędkość 140 mil na godzinę, nowe 911 S stało się wzorcem dla precyzyjnie zbudowanych, dobrze wyposażonych i umiarkowanie drogich samochodów sportowych. Ze względu na bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące emisji spalin, Porsche wahało się, czy wysłać modele S do Stanów Zjednoczonych w 1968 roku, który był ostatnim rokiem obowiązywania podwozia z krótką bazą. W związku z tym, egzemplarze, które trafiły na rynek północnoamerykański są zarówno rzadkie, jak i pożądane przez entuzjastów marki.
Dostarczone do West Newbury w stanie Massachusetts, to Porsche 911 S opuściło fabrykę w kolorze Tangerine, z czarnym skórzanym wnętrzem, wyposażonym w ogrzewanie Webasto, światła przeciwmgielne i lampkę kontrolną jako wyposażenie opcjonalne. Dokumenty w aktach wskazują, że samochód korzystał z długiego okresu własności obejmującego 40 lat, który rozpoczął się w 1978 roku. Pod tym zarządem, Porsche zostało mistrzowsko odrestaurowane przez CarParcUSA z Costa Mesa, California w 2017 roku. Kolekcja zdjęć w pliku dokumentuje proces rozbierania samochodu do gołego metalu, usuwając każdą ostatnią nakrętkę i śrubę w celu odnowienia. W ramach tego procesu, układ napędowy został rozebrany i odbudowany z ogromną dbałością o szczegóły. Żaden kamień nie został pominięty w wysiłku, aby doprowadzić to 911 do jakości concours. Instrukcja obsługi, kupon Licorice Pizza Records z 1978 roku, instrukcja obsługi radia Pioneer, faktury i kopia Kardexu będą towarzyszyć Porsche przy sprzedaży.
Wciąż wykończony w fabrycznych kolorach i zachowujący silnik i skrzynię biegów zgodny z numerami, ten 911 S jest teraz w stanie concours i posiada atrakcyjną cechę przynależności do rzadkiej partii samochodów dostarczonych w 1968 roku. Doskonale nadaje się do jazdy po drogach i na wystawach, a oferowany egzemplarz należy do prawdziwie kolekcjonerskiej grupy jednego z najbardziej ukochanych samochodów sportowych świata motoryzacji.
Zapraszamy do oryginalnego opisu i link do aukcji na stronie:
www . rmsothebys . com/en/auctions/am23/amelia-island/lots/r0006-1968-porsche-911-s-coupe/1311945
- Rzadki i pożądany model 911 S z 1968 roku dostarczony nowy do Massachusetts
- Mistrzowsko odrestaurowany przez CarParcUSA w 2017 roku; zachowuje pasujące numery silnika i skrzyni biegów
- Wykończony w fabrycznie poprawnym Tangerine nad czarną skórą, jak dostarczono
- Dołączona instrukcja obsługi właściciela, kupon Licorice Pizza Records z 1978 roku, instrukcja obsługi radia Pioneer, faktury i kopia Kardexu
Bazując na imponującej platformie Porsche 911, nowe 160-konne "S", wprowadzone w 1967 roku, posiadało silnik o wyższym stopniu sprężania (9,8:1) z większymi zaworami, kute tłoki ze stopów lekkich na kutych i azotowanych korbowodach, poprawiony układ wydechowy i parę 40-milimetrowych gaźników Webera z potrójnym gardłem. Nowe 911 S było standardowo wyposażone w nowe, kute felgi z lekkiego stopu Fuchs o wymiarach 4,5 na 15 cali, amortyzatory Koni, wentylowane tarcze hamulcowe, przedni stabilizator o większej średnicy i nowy tylny stabilizator. Porsche dodało do nadwozia kilka dodatkowych, charakterystycznych elementów wykończeniowych, a inżynierom udało się także przyciąć jego masę. Najwcześniejsze egzemplarze 911 S, jak ten oferowany tutaj, były wyposażone w zespół gaźników Weber IDA "S". Firma Weber nie zakończyła jeszcze prac nad systemem IDS, więc Porsche wyraźnie zmodyfikowało ich ustawienia i oznaczyło pozostałe zespoły IDA znaczkiem "S", aby oznaczyć ich zastosowanie.
Osiągając prędkość 140 mil na godzinę, nowe 911 S stało się wzorcem dla precyzyjnie zbudowanych, dobrze wyposażonych i umiarkowanie drogich samochodów sportowych. Ze względu na bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące emisji spalin, Porsche wahało się, czy wysłać modele S do Stanów Zjednoczonych w 1968 roku, który był ostatnim rokiem obowiązywania podwozia z krótką bazą. W związku z tym, egzemplarze, które trafiły na rynek północnoamerykański są zarówno rzadkie, jak i pożądane przez entuzjastów marki.
Dostarczone do West Newbury w stanie Massachusetts, to Porsche 911 S opuściło fabrykę w kolorze Tangerine, z czarnym skórzanym wnętrzem, wyposażonym w ogrzewanie Webasto, światła przeciwmgielne i lampkę kontrolną jako wyposażenie opcjonalne. Dokumenty w aktach wskazują, że samochód korzystał z długiego okresu własności obejmującego 40 lat, który rozpoczął się w 1978 roku. Pod tym zarządem, Porsche zostało mistrzowsko odrestaurowane przez CarParcUSA z Costa Mesa, California w 2017 roku. Kolekcja zdjęć w pliku dokumentuje proces rozbierania samochodu do gołego metalu, usuwając każdą ostatnią nakrętkę i śrubę w celu odnowienia. W ramach tego procesu, układ napędowy został rozebrany i odbudowany z ogromną dbałością o szczegóły. Żaden kamień nie został pominięty w wysiłku, aby doprowadzić to 911 do jakości concours. Instrukcja obsługi, kupon Licorice Pizza Records z 1978 roku, instrukcja obsługi radia Pioneer, faktury i kopia Kardexu będą towarzyszyć Porsche przy sprzedaży.
Wciąż wykończony w fabrycznych kolorach i zachowujący silnik i skrzynię biegów zgodny z numerami, ten 911 S jest teraz w stanie concours i posiada atrakcyjną cechę przynależności do rzadkiej partii samochodów dostarczonych w 1968 roku. Doskonale nadaje się do jazdy po drogach i na wystawach, a oferowany egzemplarz należy do prawdziwie kolekcjonerskiej grupy jednego z najbardziej ukochanych samochodów sportowych świata motoryzacji.
Zapraszamy do oryginalnego opisu i link do aukcji na stronie:
www . rmsothebys . com/en/auctions/am23/amelia-island/lots/r0006-1968-porsche-911-s-coupe/1311945
Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą
Telefon: ... Pokaż numerCena:
1 000 000 PLN
Cena:
1 000 000 PLN
Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Lokalizacja: Amelia Island
Wyświetleń: 371
ID ogłoszenia: 1093