To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Samochody zabytkowe Chobham
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Samochody zabytkowe Chobham
Talbot-Lago T26 Record Cabriolet by Antem z 1950 roku - Weilka Brytania
Dodano: 12.03.2023, 15:23
Lokalizacja: Chobham
Wyświetleń: 252
ID ogłoszenia: 1117
Sprzedane
1/20

Szczegóły ogłoszenia
Wystawiony przez firmę Antem na Salonie Paryskim w 1949 r.
Uwaga, jeśli ten pojazd jest eksportowany poza Wielką Brytanię, wymagana będzie licencja eksportowa.
Francuski producent samochodów Talbot-Lago planował ujawnić model T26 Record na Salonie Paryskim w październiku 1946 roku. Stolica została wybrana jako miejsce premiery, aby przyciągnąć wzrok burżuazyjnej paryskiej klienteli, która była docelowym rynkiem dla tego wystawnego samochodu. Nowy model był dostępny w wielu wersjach nadwozia, w tym jako piękne coupé, stylowy kabriolet lub bardziej praktyczny czterodrzwiowy sedan. W ofercie znajdowało się również podwozie, dzięki czemu osoby poszukujące czegoś jeszcze bardziej wyjątkowego mogły zlecić wykonanie karoserii poza fabryką.
Pod wybranym nadwoziem T26 kryło się zupełnie nowe podwozie i układ napędowy. W pełni niezależne zawieszenie przednie zapewniało doskonałe prowadzenie, a charakterystyczna dla marki skrzynia biegów Wilson z preselektorem była łatwiejsza w obsłudze niż skrzynie o długim skoku i powolnej zmianie przełożeń, które charakteryzowały inne samochody z tej epoki. Sześciocylindrowy silnik o pojemności 4,5 litra z podwójnym zaworem opracowany przez Anthony'ego Lago i Carlo Marchettiego dawał 170 koni mechanicznych, co czyniło T26 Record jednym z najmocniejszych samochodów na świecie w chwili premiery. Był to grande routière w klasycznym tego słowa znaczeniu.
Po II wojnie światowej firma Antem opracowała szereg gustownych projektów półpokładów, charakteryzujących się pochyloną do tyłu kratą, przednimi skrzydłami, które elegancko wtapiały się w nadwozie oraz zaokrąglonymi tylnymi panelami, które harmonijnie przechodziły w smukły tylny pokład. Ogólnym efektem nadwozi Antem był wyrazisty i sportowy styl, który był jednocześnie wyrafinowany, z wariacjami montowanymi w innych podwoziach Delahaye i Talbot.
Podwozie 101001, reprezentujące kierunek przyszłych prac Antem, zostało zaprezentowane na stoisku firmy na Salonie Paryskim w 1949 roku jako model z 1950 roku. Samochód został nabyty przez właściciela w 2008 roku i choć kupiony w dobrym stanie, został wkrótce poddany renowacji gołego metalu i wyposażeniu w nowe wnętrze z tytoniowej skóry. Prezentowany dziś w rzadkiej formie kabrioletu i z atrakcyjnym nadwoziem wykonanym przez Antem, ten Talbot-Lago T26 Record byłby jak w domu na otwartej drodze, jak i na trawniku.
Zapraszamy do oryginalnego opisu i link do aukcji na stronie:
www . rmsothebys . com/en/home/private-sales/r5596-1950-talbot-lago-t26-record-cabriolet-by-antem/1314155
- Niezależne, sprężynowe podwozie, znane z doskonałych właściwości jezdnych.
- Napędzany przez rzędowy sześciocylindrowy silnik o pojemności 4,482 cm3 z podwójnymi gaźnikami.
Uwaga, jeśli ten pojazd jest eksportowany poza Wielką Brytanię, wymagana będzie licencja eksportowa.
Francuski producent samochodów Talbot-Lago planował ujawnić model T26 Record na Salonie Paryskim w październiku 1946 roku. Stolica została wybrana jako miejsce premiery, aby przyciągnąć wzrok burżuazyjnej paryskiej klienteli, która była docelowym rynkiem dla tego wystawnego samochodu. Nowy model był dostępny w wielu wersjach nadwozia, w tym jako piękne coupé, stylowy kabriolet lub bardziej praktyczny czterodrzwiowy sedan. W ofercie znajdowało się również podwozie, dzięki czemu osoby poszukujące czegoś jeszcze bardziej wyjątkowego mogły zlecić wykonanie karoserii poza fabryką.
Pod wybranym nadwoziem T26 kryło się zupełnie nowe podwozie i układ napędowy. W pełni niezależne zawieszenie przednie zapewniało doskonałe prowadzenie, a charakterystyczna dla marki skrzynia biegów Wilson z preselektorem była łatwiejsza w obsłudze niż skrzynie o długim skoku i powolnej zmianie przełożeń, które charakteryzowały inne samochody z tej epoki. Sześciocylindrowy silnik o pojemności 4,5 litra z podwójnym zaworem opracowany przez Anthony'ego Lago i Carlo Marchettiego dawał 170 koni mechanicznych, co czyniło T26 Record jednym z najmocniejszych samochodów na świecie w chwili premiery. Był to grande routière w klasycznym tego słowa znaczeniu.
Po II wojnie światowej firma Antem opracowała szereg gustownych projektów półpokładów, charakteryzujących się pochyloną do tyłu kratą, przednimi skrzydłami, które elegancko wtapiały się w nadwozie oraz zaokrąglonymi tylnymi panelami, które harmonijnie przechodziły w smukły tylny pokład. Ogólnym efektem nadwozi Antem był wyrazisty i sportowy styl, który był jednocześnie wyrafinowany, z wariacjami montowanymi w innych podwoziach Delahaye i Talbot.
Podwozie 101001, reprezentujące kierunek przyszłych prac Antem, zostało zaprezentowane na stoisku firmy na Salonie Paryskim w 1949 roku jako model z 1950 roku. Samochód został nabyty przez właściciela w 2008 roku i choć kupiony w dobrym stanie, został wkrótce poddany renowacji gołego metalu i wyposażeniu w nowe wnętrze z tytoniowej skóry. Prezentowany dziś w rzadkiej formie kabrioletu i z atrakcyjnym nadwoziem wykonanym przez Antem, ten Talbot-Lago T26 Record byłby jak w domu na otwartej drodze, jak i na trawniku.
Zapraszamy do oryginalnego opisu i link do aukcji na stronie:
www . rmsothebys . com/en/home/private-sales/r5596-1950-talbot-lago-t26-record-cabriolet-by-antem/1314155



















Zasady bezpieczeństwa podczas transakcji
- Spotkaj się osobiście z drugą stroną transakcji
- Sprawdź przedmiot przed dokonaniem zapłaty. Nie wysyłaj płatnych sms-ów
- Nie płać z góry. Płać osobiście. Nie udostępniaj swoich danych osobowych lub bankowych
Dodano: 12.03.2023, 15:23
Lokalizacja: Chobham
Wyświetleń: 252
ID ogłoszenia: 1117