Ogłoszenia Buick z Le Mans
Żadne z ogłoszeń nie pasuje do wymaganych kryteriów.
Marka Buick ma długą i bogatą historię, sięgającą początku XX wieku. Firma Buick została założona przez Davida Dunbara Buicka w 1903 roku i była jednym z pierwszych amerykańskich producentów samochodów. Marka Buick była znana ze swojej jakości i innowacyjności i była ulubieńcem zarówno konsumentów, jak i krytyków. Buick szybko stał się jedną z najpopularniejszych marek w Ameryce, a do lat dwudziestych XX wieku był najlepiej sprzedającym się producentem samochodów w kraju. Buick był również pionierem w stosowaniu stali nierdzewnej i był pierwszym producentem samochodów, który zaoferował wbudowany mechanizm otwierania drzwi garażowych.
W latach trzydziestych Buick został przejęty przez General Motors i stał się oddziałem GM. Buick nadal był popularną i odnoszącą sukcesy marką, znaną ze swojego luksusu i jakości. Buick stał się również znany ze swojego zaangażowania w sporty motorowe, kilkakrotnie wygrywając Indianapolis 500.
W latach 80. i 90. Buick doświadczył spadku sprzedaży i często był w cieniu innych marek GM. Jednak Buick powrócił w 2000 roku, ponownie koncentrując się na jakości i luksusie. Dziś Buick ponownie jest ulubieńcem zarówno konsumentów, jak i krytyków, i jest znany ze swoich stylowych i dobrze wykonanych pojazdów.
W latach trzydziestych Buick został przejęty przez General Motors i stał się oddziałem GM. Buick nadal był popularną i odnoszącą sukcesy marką, znaną ze swojego luksusu i jakości. Buick stał się również znany ze swojego zaangażowania w sporty motorowe, kilkakrotnie wygrywając Indianapolis 500.
W latach 80. i 90. Buick doświadczył spadku sprzedaży i często był w cieniu innych marek GM. Jednak Buick powrócił w 2000 roku, ponownie koncentrując się na jakości i luksusie. Dziś Buick ponownie jest ulubieńcem zarówno konsumentów, jak i krytyków, i jest znany ze swoich stylowych i dobrze wykonanych pojazdów.
Najpopularniejsze klasyki Buick.
Buick Electra
Buick Electra to pełnowymiarowy samochód premium, który był produkowany przez firmę Buick w latach 1959-1990. Harlow H. Curtice, były prezes oddziału Buicka, a później prezes General Motors, nazwał ten samochód na cześć swojej żony Elektron.
Model z 1959 roku był pierwszym wejściem Buicka do segmentu rynku samochodów premium od 1925 roku.
Electra została wprowadzona w roku modelowym 1959 jako pełnowymiarowy samochód premium. Został zbudowany na platformie B-body Buicka i zastąpił Buicka Roadmastera.
Electra była dostępna w szerokiej gamie wersji nadwozia, w tym czterodrzwiowego sedana, dwudrzwiowego hardtopu, kabrioletu i kombi.
Model sedan był dostępny zarówno w wersji standardowej, jak iz długim rozstawem osi, który był o ponad 10 cali (254 mm) dłuższy niż standardowy sedan.
W 1960 roku Electra przeszła lifting z nową przednią osłoną chłodnicy i nowymi tylnymi światłami. Sedan z długim rozstawem osi został wycofany.
W 1961 roku klasyk ten został ponownie zmodyfikowany. Posiadał zupełnie nowy przód. Coupe z twardym dachem zostało wycofane.
W 1962 roku Electra otrzymała nowy grill i nowe tylne światła. Sedan z długim rozstawem osi został ponownie wprowadzony.
Electra została wprowadzona na rok modelowy 1959 jako następca Buicka Roadmastera.
Electra została wycofana po roku modelowym 1990 i zastąpiona przez Buick Park Avenue.
Zalety auta zabytkowego Buick Electra:
1. Buick Electra był stylowym i luksusowym samochodem, który był pełen funkcji i udogodnień.
2. Miał przestronne wnętrze, które mogło wygodnie pomieścić do sześciu pasażerów.
3. Samochód był napędzany silnikiem V8, który zapewniał dużą moc i moment obrotowy.
4. Miał płynną i wygodną jazdę dzięki niezależnemu systemowi zawieszenia.
5. Buick Electra był bardzo dobrze zbudowany i znany ze swojej niezawodności i trwałości.
Wady samochodu zabytkowego Buick Electra:
1. Buick Electra to bardzo duży i ciężki samochód, przez co jest trudny w obsłudze.
2. Ze względu na swój rozmiar i wagę nie był zbyt paliwooszczędny.
3. Auto jest drogie nie tylko w zakupie, ale i utrzymaniu.
4. Trudno znaleźć części i serwis Buicka Electry ze względu na jego wycofanie z produkcji.
Model z 1959 roku był pierwszym wejściem Buicka do segmentu rynku samochodów premium od 1925 roku.
Electra została wprowadzona w roku modelowym 1959 jako pełnowymiarowy samochód premium. Został zbudowany na platformie B-body Buicka i zastąpił Buicka Roadmastera.
Electra była dostępna w szerokiej gamie wersji nadwozia, w tym czterodrzwiowego sedana, dwudrzwiowego hardtopu, kabrioletu i kombi.
Model sedan był dostępny zarówno w wersji standardowej, jak iz długim rozstawem osi, który był o ponad 10 cali (254 mm) dłuższy niż standardowy sedan.
W 1960 roku Electra przeszła lifting z nową przednią osłoną chłodnicy i nowymi tylnymi światłami. Sedan z długim rozstawem osi został wycofany.
W 1961 roku klasyk ten został ponownie zmodyfikowany. Posiadał zupełnie nowy przód. Coupe z twardym dachem zostało wycofane.
W 1962 roku Electra otrzymała nowy grill i nowe tylne światła. Sedan z długim rozstawem osi został ponownie wprowadzony.
Electra została wprowadzona na rok modelowy 1959 jako następca Buicka Roadmastera.
Electra została wycofana po roku modelowym 1990 i zastąpiona przez Buick Park Avenue.
Zalety auta zabytkowego Buick Electra:
1. Buick Electra był stylowym i luksusowym samochodem, który był pełen funkcji i udogodnień.
2. Miał przestronne wnętrze, które mogło wygodnie pomieścić do sześciu pasażerów.
3. Samochód był napędzany silnikiem V8, który zapewniał dużą moc i moment obrotowy.
4. Miał płynną i wygodną jazdę dzięki niezależnemu systemowi zawieszenia.
5. Buick Electra był bardzo dobrze zbudowany i znany ze swojej niezawodności i trwałości.
Wady samochodu zabytkowego Buick Electra:
1. Buick Electra to bardzo duży i ciężki samochód, przez co jest trudny w obsłudze.
2. Ze względu na swój rozmiar i wagę nie był zbyt paliwooszczędny.
3. Auto jest drogie nie tylko w zakupie, ale i utrzymaniu.
4. Trudno znaleźć części i serwis Buicka Electry ze względu na jego wycofanie z produkcji.
Buicka LeSabre
Buick LeSabre był pełnowymiarowym samochodem produkowanym przez oddział Buick firmy General Motors w latach 1959-2005. Tabliczka znamionowa LeSabre pojawiła się po raz pierwszy w samochodzie koncepcyjnym w 1951 roku i została użyta w samochodzie produkcyjnym w 1959 roku.
Klasyk ten został wprowadzony przez General Motors jako zamiennik Buicka Special. Był to również ostatni kabriolet Buicka do 1986 roku, kiedy to wprowadzono kabriolet Buick Riviera.
To auto zabytkowe było najlepiej sprzedającym się modelem Buicka od 1959 do 1963 roku. W 1964 roku zostało zastąpione przez Buicka Riviera jako bestseller dywizji.
LeSabre był napędzany silnikiem V6 od 1959 do 1960 i silnikiem V8 od 1960 do 2005.
Auto było oferowane w różnych wersjach nadwozia w całym okresie produkcyjnym, w tym coupe, sedan, kombi i kabriolet.
LeSabre został wycofany w 2005 roku, po 46 latach produkcji.
Zalety samochodu zabytkowego Buick LeSabre:
1. Przestronne i wygodne wnętrze.
2. Płynna i responsywna jazda.
3. Potężne i wyrafinowane opcje silnika.
4. Auto dobrze wyposażone w standardowe funkcje.
5. Dostępne w różnych wykończeniach i konfiguracjach.
6. Konkurencyjne ceny.
7. Doskonałe wyniki w zakresie bezpieczeństwa.
8. Długoletnia reputacja niezawodności i trwałości.
9. Hojny zakres gwarancji.
10. Wysoka wartość odsprzedaży.
Wady auta zabytkowego Buick LeSabre:
1. Niektóre opcje silnika o słabej mocy.
2. Ograniczona przestrzeń ładunkowa.
3. Brak opcji napędu na wszystkie koła.
4. Zużycie paliwa poniżej średniej.
5. Brakuje niektórych nowoczesnych funkcji bezpieczeństwa i technologii.
Klasyk ten został wprowadzony przez General Motors jako zamiennik Buicka Special. Był to również ostatni kabriolet Buicka do 1986 roku, kiedy to wprowadzono kabriolet Buick Riviera.
To auto zabytkowe było najlepiej sprzedającym się modelem Buicka od 1959 do 1963 roku. W 1964 roku zostało zastąpione przez Buicka Riviera jako bestseller dywizji.
LeSabre był napędzany silnikiem V6 od 1959 do 1960 i silnikiem V8 od 1960 do 2005.
Auto było oferowane w różnych wersjach nadwozia w całym okresie produkcyjnym, w tym coupe, sedan, kombi i kabriolet.
LeSabre został wycofany w 2005 roku, po 46 latach produkcji.
Zalety samochodu zabytkowego Buick LeSabre:
1. Przestronne i wygodne wnętrze.
2. Płynna i responsywna jazda.
3. Potężne i wyrafinowane opcje silnika.
4. Auto dobrze wyposażone w standardowe funkcje.
5. Dostępne w różnych wykończeniach i konfiguracjach.
6. Konkurencyjne ceny.
7. Doskonałe wyniki w zakresie bezpieczeństwa.
8. Długoletnia reputacja niezawodności i trwałości.
9. Hojny zakres gwarancji.
10. Wysoka wartość odsprzedaży.
Wady auta zabytkowego Buick LeSabre:
1. Niektóre opcje silnika o słabej mocy.
2. Ograniczona przestrzeń ładunkowa.
3. Brak opcji napędu na wszystkie koła.
4. Zużycie paliwa poniżej średniej.
5. Brakuje niektórych nowoczesnych funkcji bezpieczeństwa i technologii.
Buick Special rocznik 1963
Buick Special z 1963 roku był częścią trzeciej generacji Specials produkowanych w latach 1961-1963. Model z 1963 roku posiadał nową osłonę chłodnicy, tylne światła, standardowe wspomaganie kierownicy i hamulce oraz zaktualizowane wykończenie wnętrza. Podstawowym silnikiem był V6 o pojemności 230 cali sześciennych i mocy 155 koni mechanicznych, podczas gdy opcjonalny silnik to V8 o pojemności 300 cali sześciennych i mocy 185 koni mechanicznych. Oba silniki były standardowo łączone z 3-biegową manualną skrzynią biegów, z 2-biegową przekładnią Super Turbine jako opcjonalną aktualizacją.
Ten klasyk z 1963 roku był oferowany w dwóch wersjach nadwozia: 4-drzwiowy sedan i 2-drzwiowe coupe. Sedan miał miejsca dla sześciu pasażerów, a coupe dla pięciu pasażerów. Obie wersje nadwozia posiadały elektrycznie otwierany dach.
W 1963 roku auto zabytkowe oferowało różne opcje i pakiety dla Special, w tym klimatyzację, elektryczne szyby i siedzenia oraz pakiet wyposażenia Skylark. Skylark zawierał ulepszone wykończenie wnętrza i wykończenia zewnętrzne, w tym szeroki wybór kolorów i unikalne kołpaki.
Buick Special z 1963 roku był popularnym modelem, który zdobył nagrodę „Samochodu roku” przyznawaną przez Motor Trend. Był to również ostatni rok dla Special, zanim został zastąpiony przez Buicka Skylarka w 1964 roku.
Zalety samochodu zabytkowego Buick Special:
• Buick Special był jednym z pierwszych pojazdów wyposażonych w opcjonalny silnik V8, zapewniający większą moc niż standardowy silnik 6-cylindrowy.
• Jego nadwozie było bardzo popularne w latach 60-tych, co czyniło go klasycznym i ponadczasowym pojazdem.
• Auto był to niezawodne, dobrze zbudowane i cieszące się dobrą reputacją ze względu na trwałość.
• Wnętrze było przestronne i wygodne, co czyniło go idealnym samochodem dla rodzin.
• Jego zawieszenie było doskonałe, zapewniając płynną jazdę.
• Był bardzo przystępny cenowo, co czyni go dobrą opcją dla osób z ograniczonym budżetem.
Wady auta zabytkowego Buick Special:
• Był napędzany 6-cylindrowym silnikiem, który miał słabą moc w porównaniu z innymi pojazdami tamtych czasów.
• Oszczędność paliwa nie była duża, przez co eksploatacja była kosztowna.
• Nie był zbyt zwrotny, co utrudniało parkowanie i jazdę w ciasnych miejscach.
• Hamulce nie były zbyt skuteczne, co utrudniało szybkie zatrzymanie.
• Wnętrze było przestarzałe w porównaniu z innymi pojazdami tamtych czasów.
• Rdza była powszechnym problemem ze względu na konstrukcję stalowej ramy.
Ten klasyk z 1963 roku był oferowany w dwóch wersjach nadwozia: 4-drzwiowy sedan i 2-drzwiowe coupe. Sedan miał miejsca dla sześciu pasażerów, a coupe dla pięciu pasażerów. Obie wersje nadwozia posiadały elektrycznie otwierany dach.
W 1963 roku auto zabytkowe oferowało różne opcje i pakiety dla Special, w tym klimatyzację, elektryczne szyby i siedzenia oraz pakiet wyposażenia Skylark. Skylark zawierał ulepszone wykończenie wnętrza i wykończenia zewnętrzne, w tym szeroki wybór kolorów i unikalne kołpaki.
Buick Special z 1963 roku był popularnym modelem, który zdobył nagrodę „Samochodu roku” przyznawaną przez Motor Trend. Był to również ostatni rok dla Special, zanim został zastąpiony przez Buicka Skylarka w 1964 roku.
Zalety samochodu zabytkowego Buick Special:
• Buick Special był jednym z pierwszych pojazdów wyposażonych w opcjonalny silnik V8, zapewniający większą moc niż standardowy silnik 6-cylindrowy.
• Jego nadwozie było bardzo popularne w latach 60-tych, co czyniło go klasycznym i ponadczasowym pojazdem.
• Auto był to niezawodne, dobrze zbudowane i cieszące się dobrą reputacją ze względu na trwałość.
• Wnętrze było przestronne i wygodne, co czyniło go idealnym samochodem dla rodzin.
• Jego zawieszenie było doskonałe, zapewniając płynną jazdę.
• Był bardzo przystępny cenowo, co czyni go dobrą opcją dla osób z ograniczonym budżetem.
Wady auta zabytkowego Buick Special:
• Był napędzany 6-cylindrowym silnikiem, który miał słabą moc w porównaniu z innymi pojazdami tamtych czasów.
• Oszczędność paliwa nie była duża, przez co eksploatacja była kosztowna.
• Nie był zbyt zwrotny, co utrudniało parkowanie i jazdę w ciasnych miejscach.
• Hamulce nie były zbyt skuteczne, co utrudniało szybkie zatrzymanie.
• Wnętrze było przestarzałe w porównaniu z innymi pojazdami tamtych czasów.
• Rdza była powszechnym problemem ze względu na konstrukcję stalowej ramy.