Ogłoszenia Triumph z Le Mans
Żadne z ogłoszeń nie pasuje do wymaganych kryteriów.
Triumph to brytyjska marka samochodowa istniejąca od 1885 roku. Pierwotnie została założona przez Siegfrieda Bettmanna w Coventry w Anglii. Pierwszym samochodem firmy był Triumph 10/20, który został wprowadzony na rynek w 1923 roku.
Firma odniosła początkowo sukces i zyskała reputację dzięki jakości i wydajności. Pod koniec lat trzydziestych Triumph był jednym z największych producentów samochodów w Anglii. Podczas II wojny światowej produkcja koncentrowała się na pojazdach wojskowych, ale zakłady Triumph zostały poważnie uszkodzone podczas Blitz w Coventry, a firma przeszła pod zarząd komisaryczny w 1939 roku.
W 1945 roku firma została przejęta przez Standard Motor Company, która ponownie rozpoczęła produkcję samochodów pod nazwą Triumph. Wprowadzili Triumph Herald w 1959 roku, który był popularnie znany jako „Baby Jag” ze względu na jego styl i osiągi. Następnie pojawiły się serie Triumph Spitfire i Triumph TR, które były produkowane w różnych modelach od lat pięćdziesiątych do osiemdziesiątych XX wieku.
W 1984 roku firma została przejęta przez Rover Group, która kontynuowała produkcję samochodów aż do momentu, gdy firma przeszła w zarząd w 2005 roku. Marka została wówczas przejęta przez niemiecką firmę, która obecnie produkuje samochody pod nazwą Triumph.
W Polsce marka Triumph jest obecna od lat 50. XX wieku i zyskała wierne grono zwolenników. Samochody są popularne ze względu na swoje osiągi i niezawodność, a firma ma długą historię sukcesów w sportach motorowych.
Triumph to również marka motocykli, która powstała w 1902 roku w Coventry w Wielkiej Brytanii. Marka powstała po połączeniu dwóch firm: Triumph Engineering Co. Ltd. i Gwiazda Motorcycles. W pierwszych latach marka skupiła się na produkcji motocykli i skuterów. W późniejszych latach zaczęła produkować samochody i silniki lotnicze. W latach 1934-1936 firma wyprodukowała jedne z pierwszych samochodów z silnikiem V8. W latach 50. Triumph zaczął produkować motocykle z silnikami o dużej pojemności. W latach 70. marka zaczęła produkować motocykle turystyczne i enduro, takie jak Triumph Bonneville, TR6 i TR7. W latach 80. firma wprowadziła na rynek nowe modele motocykli, w tym Triumph Speed Triple i Thunderbird. W 2004 roku firma została kupiona przez inną brytyjską markę motocykli, BSA. W 2006 roku marka została zakupiona przez Indian Motorcycle Company. Obecnie Triumph jest jednym z najpopularniejszych producentów motocykli na świecie. Firma ma w ofercie szeroką gamę motocykli, w tym modele turystyczne, enduro, cruiser, klasyczne i sportowe.
Firma odniosła początkowo sukces i zyskała reputację dzięki jakości i wydajności. Pod koniec lat trzydziestych Triumph był jednym z największych producentów samochodów w Anglii. Podczas II wojny światowej produkcja koncentrowała się na pojazdach wojskowych, ale zakłady Triumph zostały poważnie uszkodzone podczas Blitz w Coventry, a firma przeszła pod zarząd komisaryczny w 1939 roku.
W 1945 roku firma została przejęta przez Standard Motor Company, która ponownie rozpoczęła produkcję samochodów pod nazwą Triumph. Wprowadzili Triumph Herald w 1959 roku, który był popularnie znany jako „Baby Jag” ze względu na jego styl i osiągi. Następnie pojawiły się serie Triumph Spitfire i Triumph TR, które były produkowane w różnych modelach od lat pięćdziesiątych do osiemdziesiątych XX wieku.
W 1984 roku firma została przejęta przez Rover Group, która kontynuowała produkcję samochodów aż do momentu, gdy firma przeszła w zarząd w 2005 roku. Marka została wówczas przejęta przez niemiecką firmę, która obecnie produkuje samochody pod nazwą Triumph.
W Polsce marka Triumph jest obecna od lat 50. XX wieku i zyskała wierne grono zwolenników. Samochody są popularne ze względu na swoje osiągi i niezawodność, a firma ma długą historię sukcesów w sportach motorowych.
Triumph to również marka motocykli, która powstała w 1902 roku w Coventry w Wielkiej Brytanii. Marka powstała po połączeniu dwóch firm: Triumph Engineering Co. Ltd. i Gwiazda Motorcycles. W pierwszych latach marka skupiła się na produkcji motocykli i skuterów. W późniejszych latach zaczęła produkować samochody i silniki lotnicze. W latach 1934-1936 firma wyprodukowała jedne z pierwszych samochodów z silnikiem V8. W latach 50. Triumph zaczął produkować motocykle z silnikami o dużej pojemności. W latach 70. marka zaczęła produkować motocykle turystyczne i enduro, takie jak Triumph Bonneville, TR6 i TR7. W latach 80. firma wprowadziła na rynek nowe modele motocykli, w tym Triumph Speed Triple i Thunderbird. W 2004 roku firma została kupiona przez inną brytyjską markę motocykli, BSA. W 2006 roku marka została zakupiona przez Indian Motorcycle Company. Obecnie Triumph jest jednym z najpopularniejszych producentów motocykli na świecie. Firma ma w ofercie szeroką gamę motocykli, w tym modele turystyczne, enduro, cruiser, klasyczne i sportowe.
Popularne modele klasyków marki Triumph.
Triumph TR6
Historia modelu Triumph TR6 sięga 1969 roku, gdy samochód został wprowadzony na rynek jako następca modelu TR5. Był to ostatni model z serii samochodów sportowych znanych jako TR, które zaczęły się od modelu TR2 w 1953 roku. Zastąpił on także silnik o pojemności 2,5 litra, który był standardowo montowany w modelach TR4 i TR5. Silnik TR6 został zbudowany zgodnie z tradycją Triumpha, wykorzystując czterocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra. Silnik ten był wyposażony w gaźnik SU HIF6 oraz system sterowania zapłonem Lucas OPUS. Moc maksymalna wynosiła 104 KM (78 kW) przy 5500 obr./min i maksymalny moment obrotowy to 150 Nm przy 3500 obr./min. Prędkość maksymalna wynosiła 190 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmowało 10,5 sekundy.
Konstrukcja nadwozia pozostała podobna do poprzednich modeli Triumpha, chociaż zostały wprowadzone pewne zmiany, takie jak większe koła i dłuższy rozstaw osi. Samochód był dostępny w dwóch wersjach: coupé lub cabriolet. Cabriolet było standardowo wyposażone w skórzaną tapicerkę i dwukolorowy lakier. Model ten był produkowany do 1975 roku i pozostawał najpopularniejszym modelem firmy Triumph do czasu wprowadzenia modelu TR7 w 1975 roku.
Zalety:
-Triumph TR6 to niezawodny i mocny samochód o przyciągającym wzrok designie.
-Ma mocny silnik i może osiągnąć prędkość maksymalną 241 km/h.
-Ma świetne przyspieszenie i możliwości prowadzenia, co czyni go świetnym samochodem do jazdy w każdych warunkach.
-Jest również bardzo przystępny cenowo, co czyni go doskonałym wyborem dla osób z ograniczonym budżetem.
-Samochód jest również znany ze swojej niezawodności i trwałości, więc nie musisz się martwić o żadne większe naprawy w najbliższym czasie.
Wady:
-Triumph TR6 jest starszym modelem, więc może nie mieć takich samych funkcji bezpieczeństwa, jak nowsze samochody.
-Samochód nie jest zbyt oszczędny, więc może nie być najlepszym wyborem dla tych, którzy chcą zaoszczędzić na benzynie.
- W samochodzie brakuje niektórych nowoczesnych funkcji, takich jak podgrzewane siedzenia czy automatyczna klimatyzacja.
-Części do samochodu mogą być trudne do zdobycia, więc znalezienie części potrzebnych do naprawy może być trudne.
Konstrukcja nadwozia pozostała podobna do poprzednich modeli Triumpha, chociaż zostały wprowadzone pewne zmiany, takie jak większe koła i dłuższy rozstaw osi. Samochód był dostępny w dwóch wersjach: coupé lub cabriolet. Cabriolet było standardowo wyposażone w skórzaną tapicerkę i dwukolorowy lakier. Model ten był produkowany do 1975 roku i pozostawał najpopularniejszym modelem firmy Triumph do czasu wprowadzenia modelu TR7 w 1975 roku.
Zalety:
-Triumph TR6 to niezawodny i mocny samochód o przyciągającym wzrok designie.
-Ma mocny silnik i może osiągnąć prędkość maksymalną 241 km/h.
-Ma świetne przyspieszenie i możliwości prowadzenia, co czyni go świetnym samochodem do jazdy w każdych warunkach.
-Jest również bardzo przystępny cenowo, co czyni go doskonałym wyborem dla osób z ograniczonym budżetem.
-Samochód jest również znany ze swojej niezawodności i trwałości, więc nie musisz się martwić o żadne większe naprawy w najbliższym czasie.
Wady:
-Triumph TR6 jest starszym modelem, więc może nie mieć takich samych funkcji bezpieczeństwa, jak nowsze samochody.
-Samochód nie jest zbyt oszczędny, więc może nie być najlepszym wyborem dla tych, którzy chcą zaoszczędzić na benzynie.
- W samochodzie brakuje niektórych nowoczesnych funkcji, takich jak podgrzewane siedzenia czy automatyczna klimatyzacja.
-Części do samochodu mogą być trudne do zdobycia, więc znalezienie części potrzebnych do naprawy może być trudne.
Triumph GT6
Triumph GT6 został pierwotnie zaprezentowany jako koncept w 1965 roku i wprowadzony do produkcji w 1966 roku. Model był produkowany aż do 1973 roku, a jego bazą były modele TR4 i TR5. W porównaniu do poprzednich modeli, GT6 miał szerszy i dłuższy nadwozie, które podkreślało sportowe wygląd tego samochodu. Silnik o pojemności 2 litrów, 6-cylindrowy był dostępny w trzech generacjach - Mark I, Mark II i Mark III. Pierwsza generacja została wyprodukowana z 1966 do 1968 roku. Druga generacja została wprowadzona w 1969 roku i wyprodukowana do 1970 roku. Trzecia generacja była dostępna od 1970 do 1973 roku. Model GT6 był również dostępny jako kabriolet z nazwą "GT6 Mk III Convertible", który był oferowany od 1971 do 1973 roku. Samochód miał takie same elementy jak GT6 Mk III Coupe, ale wyróżniał się nowymi elementami stylistycznymi i ulepszoną izolacją akustyczną. Poza tym Triumph GT6 był również dostępny jako limited edition model o nazwie "GT6+", który był oferowany od 1971 do 1973 roku. Ten samochód miał szersze nadwozie, lepsze hamulce i inne estetyczne elementy.
Ponadto samochód posiadał czterocylindrowy silnik o pojemności 2,0 litra o mocy maksymalnej 105 KM i maksymalnym momencie obrotowym 149 Nm. Prędkość maksymalna wynosiła 184 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 11,4 sekundy. Samochód posiadał pięciobiegową skrzynię biegów i dwa hamulce tarczowe. Zawieszenie składało się z przedniego mostu MacPhersona i tylnego resora piórowego. Nadwozie samochodu miało typowy dla klasycznych samochodów sportowych kształt coupé z dwoma miejscami siedzącymi na przedzie i bagażnikiem o pojemności 330 litrów.
Zalety:
• Triumph GT6 to lekki i sportowy samochód z mocnym silnikiem.
• Ma elegancki i atrakcyjny wygląd, który wyróżnia go spośród innych samochodów.
• Jest przystępny cenowo i charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa.
• Zawieszenie i prowadzenie są doskonałe, co czyni go doskonałym do pokonywania zakrętów.
• Samochód jest niezawodny i łatwy w utrzymaniu.
Wady:
• Wnętrze samochodu nie jest tak nowoczesne ani luksusowe jak niektóre inne samochody.
• Przestrzeń bagażnika jest ograniczona, co utrudnia transport większych przedmiotów.
• Części zamienne mogą być trudne do znalezienia, ponieważ samochód nie jest już produkowany.
• Niektóre modele mogą mieć problemy z rdzą ze względu na swój wiek.
Ponadto samochód posiadał czterocylindrowy silnik o pojemności 2,0 litra o mocy maksymalnej 105 KM i maksymalnym momencie obrotowym 149 Nm. Prędkość maksymalna wynosiła 184 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 11,4 sekundy. Samochód posiadał pięciobiegową skrzynię biegów i dwa hamulce tarczowe. Zawieszenie składało się z przedniego mostu MacPhersona i tylnego resora piórowego. Nadwozie samochodu miało typowy dla klasycznych samochodów sportowych kształt coupé z dwoma miejscami siedzącymi na przedzie i bagażnikiem o pojemności 330 litrów.
Zalety:
• Triumph GT6 to lekki i sportowy samochód z mocnym silnikiem.
• Ma elegancki i atrakcyjny wygląd, który wyróżnia go spośród innych samochodów.
• Jest przystępny cenowo i charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa.
• Zawieszenie i prowadzenie są doskonałe, co czyni go doskonałym do pokonywania zakrętów.
• Samochód jest niezawodny i łatwy w utrzymaniu.
Wady:
• Wnętrze samochodu nie jest tak nowoczesne ani luksusowe jak niektóre inne samochody.
• Przestrzeń bagażnika jest ograniczona, co utrudnia transport większych przedmiotów.
• Części zamienne mogą być trudne do znalezienia, ponieważ samochód nie jest już produkowany.
• Niektóre modele mogą mieć problemy z rdzą ze względu na swój wiek.
Triumph Bonneville
Pierwszy model Triumph Bonneville został wyprodukowany przez firmę Triumph Motorcycles w 1959 roku. Był to jeden z pierwszych i najbardziej znanych modeli motocykli produkowanych przez firmę. Motocykl był wyposażony w silnik o pojemności 650 cm³, który dostarczał moc do tylnych kół za pośrednictwem czterobiegowej skrzyni biegów. Model miał również szybkie reakcje i dobrą przyczepność do drogi dzięki swojej lekkiej ramie ze stali. Model ten szybko stał się popularny wśród fanów motocykli, dzięki czemu firma Triumph Motorcycles mogła doświadczyć sukcesu finansowego. Z biegiem czasu, firma wprowadziła nowe modele o większej pojemności silnika, a także nowe funkcje i ulepszenia, aby sprostać potrzebom klientów. Do dziś firma Triumph Motorcycles produkuje modele Bonneville, które są bardzo popularne wśród motocyklistów na całym świecie.
Zalety:
1. Triumph Bonneville to klasyczny motocykl z ponad 50-letnią historią i dziedzictwem, który został starannie wykonany przy użyciu nowoczesnych technologii i materiałów.
2. Bonneville jest wyposażony w mocny silnik, który zapewnia wystarczającą moc na długie przejażdżki po autostradzie.
3. Motocykl jest wyposażony w szereg funkcji elektronicznych, takich jak ABS, kontrola trakcji i tempomat.
4. Bonneville ma wygodną pozycję do jazdy, do której łatwo się przyzwyczaić.
5. Motocykl jest lekki i zwinny, dzięki czemu świetnie nadaje się do jazdy po mieście.
6. Motocykl jest dostępny w wielu kolorach i stylach, co pozwala motocyklistom dostosować rower do własnych upodobań.
Wady:
1. Triumph Bonneville może być drogi w zakupie i utrzymaniu.
2. Bonneville nie nadaje się do jazdy terenowej, ponieważ brakuje mu zawieszenia i prześwitu niezbędnego do jazdy w trudnym terenie.
3. Motocykl może być zbyt ciężki dla niektórych, co utrudnia manewrowanie w ciasnych miejscach.
Zalety:
1. Triumph Bonneville to klasyczny motocykl z ponad 50-letnią historią i dziedzictwem, który został starannie wykonany przy użyciu nowoczesnych technologii i materiałów.
2. Bonneville jest wyposażony w mocny silnik, który zapewnia wystarczającą moc na długie przejażdżki po autostradzie.
3. Motocykl jest wyposażony w szereg funkcji elektronicznych, takich jak ABS, kontrola trakcji i tempomat.
4. Bonneville ma wygodną pozycję do jazdy, do której łatwo się przyzwyczaić.
5. Motocykl jest lekki i zwinny, dzięki czemu świetnie nadaje się do jazdy po mieście.
6. Motocykl jest dostępny w wielu kolorach i stylach, co pozwala motocyklistom dostosować rower do własnych upodobań.
Wady:
1. Triumph Bonneville może być drogi w zakupie i utrzymaniu.
2. Bonneville nie nadaje się do jazdy terenowej, ponieważ brakuje mu zawieszenia i prześwitu niezbędnego do jazdy w trudnym terenie.
3. Motocykl może być zbyt ciężki dla niektórych, co utrudnia manewrowanie w ciasnych miejscach.