Ogłoszenia Dodge z Węgry
Żadne z ogłoszeń nie pasuje do wymaganych kryteriów.
Dodge to amerykańska marka samochodów produkowanych przez FCA US LLC (dawniej Chrysler Group LLC) z siedzibą w Auburn Hills w stanie Michigan. Pojazdy Dodge obejmują obecnie samochody wyczynowe, chociaż przez większą część swojego istnienia Dodge był marką Chryslera ze średniej półki cenowej.
Firma Dodge została założona jako Dodge Brothers Company przez braci Horace'a Elgina Dodge'a i Johna Francisa Dodge'a w 1900 roku. Dodge był początkowo dostawcą części i zespołów dla producentów samochodów z Detroit i zaczął budować kompletne samochody w 1915 roku, przed założeniem Chrysler Corporation. Pierwszy komercyjny samochód braci Dodge został wypuszczony w 1914 roku.
Podczas I wojny światowej Dodge był głównym dostawcą sprzętu wojskowego, w tym karetek pogotowia, samochodów opancerzonych i ciężarówek.
Pod koniec lat 60. Dodge wprowadził linię „muscle cars”, w tym Charger, Challenger i Dart, które miały konkurować odpowiednio z Chevroletem, Fordem i Plymouth.
Dodge został sprzedany Chryslerowi w 1928 roku. Po kilku latach słabej sprzedaży Chrysler ożywił markę Dodge na początku lat trzydziestych XX wieku, wprowadzając nowe modele, w tym Airflow i Dart.
W latach sześćdziesiątych Dodge stał się znany ze swoich wyczynowych samochodów „Scat Pack”. W latach 70. Dodge wprowadził kilka udanych modeli, w tym Charger, Challenger i Dart.
Dodge został sprzedany Chryslerowi w 1998 roku. W 2009 roku Chrysler ogłosił upadłość i został przejęty przez Fiata. Następnie Fiat wydzielił swoje udziały w Chryslerze w 2014 roku, tworząc FCA US LLC.
Dziś Dodge koncentruje się na produkcji pojazdów zorientowanych na osiągi. Firma oferuje szeroką gamę samochodów osobowych i ciężarowych, w tym Durango SUV i Challenger muscle car.
Firma Dodge została założona jako Dodge Brothers Company przez braci Horace'a Elgina Dodge'a i Johna Francisa Dodge'a w 1900 roku. Dodge był początkowo dostawcą części i zespołów dla producentów samochodów z Detroit i zaczął budować kompletne samochody w 1915 roku, przed założeniem Chrysler Corporation. Pierwszy komercyjny samochód braci Dodge został wypuszczony w 1914 roku.
Podczas I wojny światowej Dodge był głównym dostawcą sprzętu wojskowego, w tym karetek pogotowia, samochodów opancerzonych i ciężarówek.
Pod koniec lat 60. Dodge wprowadził linię „muscle cars”, w tym Charger, Challenger i Dart, które miały konkurować odpowiednio z Chevroletem, Fordem i Plymouth.
Dodge został sprzedany Chryslerowi w 1928 roku. Po kilku latach słabej sprzedaży Chrysler ożywił markę Dodge na początku lat trzydziestych XX wieku, wprowadzając nowe modele, w tym Airflow i Dart.
W latach sześćdziesiątych Dodge stał się znany ze swoich wyczynowych samochodów „Scat Pack”. W latach 70. Dodge wprowadził kilka udanych modeli, w tym Charger, Challenger i Dart.
Dodge został sprzedany Chryslerowi w 1998 roku. W 2009 roku Chrysler ogłosił upadłość i został przejęty przez Fiata. Następnie Fiat wydzielił swoje udziały w Chryslerze w 2014 roku, tworząc FCA US LLC.
Dziś Dodge koncentruje się na produkcji pojazdów zorientowanych na osiągi. Firma oferuje szeroką gamę samochodów osobowych i ciężarowych, w tym Durango SUV i Challenger muscle car.
Najpopularniejsze klasyki Dodge
Dodge Coronet 500
Dodge Coronet 500 był pełnowymiarowym samochodem produkowanym przez oddział Dodge firmy Chrysler Corporation w latach 1965-1978. Został wprowadzony jako wyższy poziom wyposażenia tego auta i był dostępny w różnych wersjach nadwozia, w tym dwudrzwiowej i czterodrzwiowej. hardtopy drzwiowe, kabriolety i kombi.
Coronet 500 pierwszej generacji auto zostało wprowadzony w 1965 roku i był oparty na platformie B-body. Był oferowany z różnymi silnikami V8, w tym 383 i 440. Był również dostępny w wersji wyczynowej o nazwie Coronet 500 R / T (Road and Track). Ta wersja posiadała ulepszone zawieszenie, wytrzymałą przekładnię TorqueFlite i większy silnik.
W 1966 roku ten samochód zabytkowy przeszedł niewielki lifting, w tym nową osłonę chłodnicy, tylne światła i wykończenia. Wydajny egzemplarz R / T był również oferowany z silnikiem 426 Hemi.
W 1968 roku Coronet 500 został przeprojektowany z nowym nadwoziem. Był teraz oferowany z większą gamą silników, w tym 440 Magnum i 426 Hemi. Egzemplarz R/T otrzymał nową maskę z symulowanymi czerpniami powietrza i funkcjonalnymi wlotami powietrza.
W 1971 roku klasyk ten przeszedł gruntowny przeprojektowanie z nowym nadwoziem i nową osłoną chłodnicy. Był również dostępny z różnymi silnikami, w tym 440 Six-Pack i 426 Hemi. Wersja R / T była również dostępna z 440 Six-Pack i 426 Hemi.
W 1972 roku Coronet 500 przeszedł niewielki lifting z nową osłoną chłodnicy i tylnymi światłami. Był również dostępny z różnymi silnikami V8, w tym 400 i 440.
W 1975 roku Coronet 500 został przeprojektowany z nowym stylem nadwozia i nową osłoną chłodnicy. Był oferowany z różnymi silnikami V8, w tym 400 i 440. Egzemplarz R / T był również dostępny z 400 i 440.
W 1978 roku klasyk ten został wycofany po 14 latach produkcji.
Zalety auta zabytkowego Dodge Coronet 500:
- Dodge Coronet 500 to niezawodny samochód zabytkowy, który przy odpowiedniej konserwacji może służyć przez wiele lat.
- Ma mocny silnik, dzięki któremu może zapewnić wystarczającą moc do jazdy po autostradzie.
- Ma przestronne wnętrze z dużą ilością miejsca dla pasażerów i ładunku.
- Marka ma prostą, klasyczną stylistykę, która nadal dobrze wygląda.
Wady auta zabytkowego Dodge Coronet 500:
- Dodge Coronet 500 to starszy model samochodu i może nie mieć takich samych funkcji bezpieczeństwa i technologii, jak nowsze samochody.
- Może nie mieć takiej samej oszczędności paliwa jak nowsze samochody ze względu na większy silnik.
- Może nie być tak wygodny jak nowsze samochody ze względu na swój wiek.
- Części do Dodge Coronet 500 mogą być trudniejsze do znalezienia, ponieważ jest to starszy model samochodu.
Coronet 500 pierwszej generacji auto zostało wprowadzony w 1965 roku i był oparty na platformie B-body. Był oferowany z różnymi silnikami V8, w tym 383 i 440. Był również dostępny w wersji wyczynowej o nazwie Coronet 500 R / T (Road and Track). Ta wersja posiadała ulepszone zawieszenie, wytrzymałą przekładnię TorqueFlite i większy silnik.
W 1966 roku ten samochód zabytkowy przeszedł niewielki lifting, w tym nową osłonę chłodnicy, tylne światła i wykończenia. Wydajny egzemplarz R / T był również oferowany z silnikiem 426 Hemi.
W 1968 roku Coronet 500 został przeprojektowany z nowym nadwoziem. Był teraz oferowany z większą gamą silników, w tym 440 Magnum i 426 Hemi. Egzemplarz R/T otrzymał nową maskę z symulowanymi czerpniami powietrza i funkcjonalnymi wlotami powietrza.
W 1971 roku klasyk ten przeszedł gruntowny przeprojektowanie z nowym nadwoziem i nową osłoną chłodnicy. Był również dostępny z różnymi silnikami, w tym 440 Six-Pack i 426 Hemi. Wersja R / T była również dostępna z 440 Six-Pack i 426 Hemi.
W 1972 roku Coronet 500 przeszedł niewielki lifting z nową osłoną chłodnicy i tylnymi światłami. Był również dostępny z różnymi silnikami V8, w tym 400 i 440.
W 1975 roku Coronet 500 został przeprojektowany z nowym stylem nadwozia i nową osłoną chłodnicy. Był oferowany z różnymi silnikami V8, w tym 400 i 440. Egzemplarz R / T był również dostępny z 400 i 440.
W 1978 roku klasyk ten został wycofany po 14 latach produkcji.
Zalety auta zabytkowego Dodge Coronet 500:
- Dodge Coronet 500 to niezawodny samochód zabytkowy, który przy odpowiedniej konserwacji może służyć przez wiele lat.
- Ma mocny silnik, dzięki któremu może zapewnić wystarczającą moc do jazdy po autostradzie.
- Ma przestronne wnętrze z dużą ilością miejsca dla pasażerów i ładunku.
- Marka ma prostą, klasyczną stylistykę, która nadal dobrze wygląda.
Wady auta zabytkowego Dodge Coronet 500:
- Dodge Coronet 500 to starszy model samochodu i może nie mieć takich samych funkcji bezpieczeństwa i technologii, jak nowsze samochody.
- Może nie mieć takiej samej oszczędności paliwa jak nowsze samochody ze względu na większy silnik.
- Może nie być tak wygodny jak nowsze samochody ze względu na swój wiek.
- Części do Dodge Coronet 500 mogą być trudniejsze do znalezienia, ponieważ jest to starszy model samochodu.
Dodge Polara Coupe
Dodge Polara był pełnowymiarowym samochodem produkowanym przez marka Dodge w latach 1960-1973. Przez większość okresu produkcyjnego był to topowy model firmy. Polara była dostępna zarówno jako dwudrzwiowy hardtop, jak i czterodrzwiowy sedan.
W 1960 roku Polara została wprowadzona jako następca Dodge'a Matadora. Polara była dostępna z różnymi silnikami, w tym 5211 cm³ w V8, 5915 cm³ w V8, 6276 cm³ w V8 i 6767 cm³ w V8. Był to również pierwszy rok modelowy dla silnika „Max Wedge”, który miał 6767 cm³ w V8 z czterocylindrowym gaźnikiem i podwójnym wydechem.
W roku modelowym 1961 wprowadzono silnik „Max Wedge Stage II”, który miał 6767 cm³ w V8 z czterocylindrowym gaźnikiem i podwójnym układem wydechowym, a także nową osłoną chłodnicy i tylnymi światłami.
W 1962 roku Polara otrzymała poważną aktualizację z nowym stylem nadwozia i większym rozstawem osi. Ta nowa Polara miała większą szklarnię i bardziej nowoczesną linię dachu. Gama silników została zmieniona, a silnik Max Wedge został zastąpiony przez 6980 cm³ w V8.
Od 1963 do 1966 roku klasyk otrzymał drobne aktualizacje stylizacji i nowe opcje silnika, w tym 7210cm³ w V8 i 440 „Six Pack” V8 z trzema dwulufowymi gaźnikami.
W 1967 roku samochód zabytkowy otrzymał nowy styl nadwozia i nową osłonę chłodnicy. Był to również pierwszy rok modelowy silnika „Magnum”, który miał 7210 cm³ w V8 z czterocylindrowym gaźnikiem i podwójnym wydechem.
W 1968 roku Polara otrzymała poważną aktualizację z nowym stylem nadwozia i większym rozstawem osi. Zmieniono gamę silników, a Magnum zastąpiono 7210 cm³ w V8 z czterolufowym gaźnikiem i podwójnym wydechem.
Od 1969 do 1971 roku Polara otrzymała tylko niewielkie zmiany, w tym nową osłonę chłodnicy i tylne światła. Gama silników została ponownie zmieniona w 1971 roku, a 7210 cm³ w V8 zostało zastąpione przez 6554 cm³ w V8.
W 1972 roku Polara otrzymała poważną aktualizację z nowym stylem nadwozia i większym rozstawem osi. Gama silników została ponownie zmieniona, a 6554 cm³ w V8 zostało zastąpione przez 5899 cm³ w V8.
Polara została wycofana po roku modelowym 1973. Został on zastąpiony przez Dodge Monaco, który był oparty na tej samej platformie.
Zalety auta zabytkowego Dodge Polara Coupe:
- Dodge Polara Coupe był znany ze swojego kultowego wyglądu i klasycznej stylistyki, łączącej elementy klasycznego amerykańskiego samochodu typu muscle car, ikoną z bardziej nowoczesnym wyglądem.
- To auto zabytkowe było również znane z wygodnej jazdy, z miękkim zawieszeniem, które zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić samochodowi płynną jazdę po otwartej drodze.
- Dodge Polara był również znany ze swojego potężnego silnika, z silnikiem V8, który był w stanie wytworzyć do 315 koni mechanicznych.
- Wnętrze klasyka było również dość wygodne, z dużą ilością miejsca i luksusowymi elementami.
Wady samochodu zabytkowego Dodge Polara Coupe:
- Dodge Polara Coupe nie był znany ze swojej oszczędności paliwa, ponieważ nie był bardzo oszczędny.
- Auto zabytkowe było również znane ze swojej słabej niezawodności, ponieważ miała tendencję do częstych awarii.
- Klasyki te nie były również znane ze swoich właściwości jezdnych, ponieważ nie były zbyt dobre w pokonywaniu zakrętów ani manewrowaniu.
W 1960 roku Polara została wprowadzona jako następca Dodge'a Matadora. Polara była dostępna z różnymi silnikami, w tym 5211 cm³ w V8, 5915 cm³ w V8, 6276 cm³ w V8 i 6767 cm³ w V8. Był to również pierwszy rok modelowy dla silnika „Max Wedge”, który miał 6767 cm³ w V8 z czterocylindrowym gaźnikiem i podwójnym wydechem.
W roku modelowym 1961 wprowadzono silnik „Max Wedge Stage II”, który miał 6767 cm³ w V8 z czterocylindrowym gaźnikiem i podwójnym układem wydechowym, a także nową osłoną chłodnicy i tylnymi światłami.
W 1962 roku Polara otrzymała poważną aktualizację z nowym stylem nadwozia i większym rozstawem osi. Ta nowa Polara miała większą szklarnię i bardziej nowoczesną linię dachu. Gama silników została zmieniona, a silnik Max Wedge został zastąpiony przez 6980 cm³ w V8.
Od 1963 do 1966 roku klasyk otrzymał drobne aktualizacje stylizacji i nowe opcje silnika, w tym 7210cm³ w V8 i 440 „Six Pack” V8 z trzema dwulufowymi gaźnikami.
W 1967 roku samochód zabytkowy otrzymał nowy styl nadwozia i nową osłonę chłodnicy. Był to również pierwszy rok modelowy silnika „Magnum”, który miał 7210 cm³ w V8 z czterocylindrowym gaźnikiem i podwójnym wydechem.
W 1968 roku Polara otrzymała poważną aktualizację z nowym stylem nadwozia i większym rozstawem osi. Zmieniono gamę silników, a Magnum zastąpiono 7210 cm³ w V8 z czterolufowym gaźnikiem i podwójnym wydechem.
Od 1969 do 1971 roku Polara otrzymała tylko niewielkie zmiany, w tym nową osłonę chłodnicy i tylne światła. Gama silników została ponownie zmieniona w 1971 roku, a 7210 cm³ w V8 zostało zastąpione przez 6554 cm³ w V8.
W 1972 roku Polara otrzymała poważną aktualizację z nowym stylem nadwozia i większym rozstawem osi. Gama silników została ponownie zmieniona, a 6554 cm³ w V8 zostało zastąpione przez 5899 cm³ w V8.
Polara została wycofana po roku modelowym 1973. Został on zastąpiony przez Dodge Monaco, który był oparty na tej samej platformie.
Zalety auta zabytkowego Dodge Polara Coupe:
- Dodge Polara Coupe był znany ze swojego kultowego wyglądu i klasycznej stylistyki, łączącej elementy klasycznego amerykańskiego samochodu typu muscle car, ikoną z bardziej nowoczesnym wyglądem.
- To auto zabytkowe było również znane z wygodnej jazdy, z miękkim zawieszeniem, które zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić samochodowi płynną jazdę po otwartej drodze.
- Dodge Polara był również znany ze swojego potężnego silnika, z silnikiem V8, który był w stanie wytworzyć do 315 koni mechanicznych.
- Wnętrze klasyka było również dość wygodne, z dużą ilością miejsca i luksusowymi elementami.
Wady samochodu zabytkowego Dodge Polara Coupe:
- Dodge Polara Coupe nie był znany ze swojej oszczędności paliwa, ponieważ nie był bardzo oszczędny.
- Auto zabytkowe było również znane ze swojej słabej niezawodności, ponieważ miała tendencję do częstych awarii.
- Klasyki te nie były również znane ze swoich właściwości jezdnych, ponieważ nie były zbyt dobre w pokonywaniu zakrętów ani manewrowaniu.
Dodge Charger
Dodge Charger to pełnowymiarowy sedan, który po raz pierwszy został wprowadzony w 1966 roku. Pierwotnie był to dwudrzwiowy fastback, ale późniejsze modele obejmowały czterodrzwiowe sedany i kombi. W całej swojej historii ładowarka była napędzana różnymi silnikami, od 3,2-litrowego slant-6 po 7,0-litrowy silnik V8. W 1971 roku Charger przeszedł gruntowną przebudowę, stając się samochodem średniej wielkości i przechodząc na podwozie typu unibody. Ta wersja Chargera była produkowana do 1978 roku. W 1983 roku Dodge ponownie wprowadził Chargera jako subkompaktowy sedan z napędem na przednie koła. Model ten był produkowany do 1987 roku. Jego stylistyka znacznie się zmieniła na przestrzeni lat, a najnowsze modele mają bardziej agresywny, nowoczesny wygląd. Klasyk był również używany jako samochód policyjny i pojawił się w wielu filmach i programach telewizyjnych.
Zalety auta zabytkowego Dodge Charger:
1. Dodge Charger jest wyposażony w funkcje, które czynią z niego wspaniały samochód. Wyposażony jest w mocny silnik, dużo miejsca we wnętrzu i przestronną przestrzeń ładunkową.
2. Klasyki Dodge Charger to doskonały wybór dla rodzin, ponieważ jest wyposażony w wiele funkcji bezpieczeństwa.
3. Dodge Charger jest również świetny dla tych, którzy szukają samochodu sportowego, ponieważ ma świetny stosunek mocy do masy, agresywną stylistykę i mocny silnik.
4. Dodge Charger jest również bardzo przystępny cenowo, co czyni go doskonałym wyborem dla osób z ograniczonym budżetem.
Wady samochodu zabytkowego Dodge Charger:
1. Dodge Charger ma dużo mocy, ale nie jest zbyt oszczędny.
2. Dodge Charger nie jest najwygodniejszym samochodem, ponieważ na wyboistych drogach może być dość sztywny i wyboisty.
3. Dodge Charger nie jest najbardziej niezawodnym samochodem, ponieważ może być podatny na problemy mechaniczne.
4. Dodge Charger nie jest najbardziej praktycznym samochodem, ponieważ jego duży rozmiar może utrudniać parkowanie.
Zalety auta zabytkowego Dodge Charger:
1. Dodge Charger jest wyposażony w funkcje, które czynią z niego wspaniały samochód. Wyposażony jest w mocny silnik, dużo miejsca we wnętrzu i przestronną przestrzeń ładunkową.
2. Klasyki Dodge Charger to doskonały wybór dla rodzin, ponieważ jest wyposażony w wiele funkcji bezpieczeństwa.
3. Dodge Charger jest również świetny dla tych, którzy szukają samochodu sportowego, ponieważ ma świetny stosunek mocy do masy, agresywną stylistykę i mocny silnik.
4. Dodge Charger jest również bardzo przystępny cenowo, co czyni go doskonałym wyborem dla osób z ograniczonym budżetem.
Wady samochodu zabytkowego Dodge Charger:
1. Dodge Charger ma dużo mocy, ale nie jest zbyt oszczędny.
2. Dodge Charger nie jest najwygodniejszym samochodem, ponieważ na wyboistych drogach może być dość sztywny i wyboisty.
3. Dodge Charger nie jest najbardziej niezawodnym samochodem, ponieważ może być podatny na problemy mechaniczne.
4. Dodge Charger nie jest najbardziej praktycznym samochodem, ponieważ jego duży rozmiar może utrudniać parkowanie.