× Filtruj

Ogłoszenia Maserati z Węgry

Żadne z ogłoszeń nie pasuje do wymaganych kryteriów.
Maserati – włoska namiastka luksusu. Maserati to włoski producent luksusowych samochodów. Firma została założona w 1914 roku przez czterech braci: Alfieri, Bindo, Carlo i Ettore Maserati. Siedziba firmy znajduje się w Modenie we Włoszech.
Marka Maserati znana jest z luksusowych pojazdów z najwyższej półki. Samochody Maserati są często postrzegane jako symbol statusu, a marka kojarzy się z bogactwem i sukcesem. Maserati jest również znane ze swojego wyścigowego dziedzictwa, a wiele z jego pojazdów zaprojektowano z myślą o osiągach. Marka słynie z jakości i rzemiosła, a jej samochody są często uważane za dzieła sztuki. Maserati ma siedzibę we Włoszech, a jej samochody sprzedawane są w ponad 50 krajach na całym świecie.
Maserati ma w Polsce długą historię. Pierwszy samochód Maserati został sprowadzony do Polski w 1921 roku. Marka stała się popularna w kraju w latach 70. i 80. XX wieku. Samochody Maserati są nadal popularne w Polsce.
 

Najpopularniejsze klasyki marki Maserati.


Maserati Biturbo Spyder

Najpopularniejszymi modelami marki były Maserati Biturbo Spyder, który został wprowadzony w 1985 roku jako kabriolet coupe Biturbo. Opierał się na tej samej platformie co coupe, ale miał zupełnie nowe nadwozie zaprojektowane przez Marcello Gandiniego. Klasyk ten był napędzany 2,5-litrowym silnikiem V6 i był dostępny z 5-biegową manualną lub 3-biegową automatyczną skrzynią biegów. Miał prędkość maksymalną około 240 kilometrów na godzinę i czas od 0 do 100 kilometrów na godzinę w 8,5 sekundy.
W 1989 roku Maserati zostało ulepszone. Nowe Maserati zyskało skonfigurowane zawieszenie i mocniejszy silnik o pojemności 3,2 litra. Maserati postawiło na 5-biegową manualną lub 4-biegową automatyczną skrzynię biegów.
Maserati Biturbo Spyder został wycofany w 1992 roku i został zastąpiony przez Shamal Spyder. Producent samochodów luksusowych dołożył wszelkich starań, aby nowe Maserati było ich najlepszą wizytówką.

Zalety samochodu zabytkowego Maserati Biturbo Spyder:
1. Maserati Biturbo Spyder to kultowy model, który stał się klasykiem. Oferuje wyjątkowe połączenie wydajności i luksusu.
2. Samochód napędzany jest 2,5-litrowym silnikiem V6, który zapewnia dużą moc i moment obrotowy.
3. Wnętrze samochodu jest dobrze wykonane i luksusowe, z drewnianymi wykończeniami i skórzaną tapicerką.

4. Samochód wyposażony jest w zaawansowany układ zawieszenia, zapewniający doskonały komfort jazdy.
5. Nadwozie samochodu jest atrakcyjne, z eleganckimi liniami i klasycznym włoskim designem.

Wady auta zabytkowego Maserati Biturbo Spyder:
1. Wygląd zewnętrzny samochodu może nie każdemu odpowiadać.
2. Luksusowe auta Maserati nie oferują takiego samego poziomu osiągów, jak nowoczesne samochody sportowe.
3. Silnik V6 nie jest tak wydajny jak nowsze silniki.
4. Utrzymanie samochodu może być drogie, ponieważ znalezienie części może być trudne, a ich wymiana może być kosztowna.
5. Samochód nie jest tak niezawodny jak inne modele i może wymagać częstych napraw.


Maserati Merak

Maserati Merak został wprowadzony na rynek w 1972 roku . Firma produkująca samochody wprowadziła jako pierwsza samochód sportowy Maserati z silnikiem umieszczonym centralnie. Samochód został zaprojektowany przez Bertone i był napędzany silnikiem V6. Klasyk ten był napędzany tym samym silnikiem, co Maserati Bora, ale został dostrojony tak, aby wytwarzał mniejszą moc. Merak był dostępny w dwóch wersjach, jednej z silnikiem o pojemności 2,7 litra, a drugiej z silnikiem o pojemności 3,0 litrów. Silnik o pojemności 2,7 litra miał moc wyjściową 190 KM i mógł osiągnąć maksymalną prędkość 230 km/h. 3,0-litrowy silnik miał moc 220 KM i mógł osiągnąć prędkość maksymalną 250 km/h.
Klasyk ten był oferowany z 5-biegową manualną lub 3-biegową automatyczną skrzynią biegów. Samochód był wyposażony w niezależne zawieszenie, hamulce tarczowe i aluminiowe felgi.
Modeli Merak wyprodukowanych egzemplarzy Maserati było stosunkowo niewiele od 1972 do 1983 roku. W 1983 roku został zastąpiony przez Maserati Biturbo. Samochód stał się popularnym klasycznym modelem włoskiego koncernu i jest bardzo poszukiwany przez kolekcjonerów. Szacuje się, że wyprodukowanych egzemplarzy Maserati Merak jest około 1835 egzemplarzy.

Zalety auta zabytkowego Maserati Merak:
- Maserati Merak to klasyczny włoski samochód sportowy z mocnym silnikiem V6, który zapewnia doskonałe osiągi i przyspieszenie.
- Merak ma ponadczasowy design, który nadal wygląda świetnie.
- Te luksusowe auta posiadają wygodne wnętrze z dużą ilością miejsca dla dwóch osób.
- Luksusowe auta Maserati są niezawodne i mają bardzo dobre opinie wśród użytkowników.
- Merak jest stosunkowo łatwy w utrzymaniu i naprawie.

Wady samochodu zabytkowego Maserati Merak:

- Klasyk ten jest dość kosztowny w zakupie i utrzymaniu.
- Samochód jest mało wydajny pod względem zużycia paliwa.
- Włoski producent samochodów Maserati budowało samochody nie tak niezawodne, jak niektóre inne auta w tym samym segmencie rynku.
- Części do modeli włoskiego producenta mogą być trudne do znalezienia.
- Merak nie jest tak szybki jak niektóre inne samochody wyścigowe.


Maserati Quattroporte

Legendarny model Maserati Quattroporte to seria dużych, samochodów luksusowych, sedanów produkowanych przez włoskiego producenta samochodów Maserati. Maserati Quattroporte produkowane jest od 1963 roku.
Quattroporte pierwszej generacji (tipo AM107) został zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Turynie w 1963 roku i był oparty na Maserati 3500 GT. Wyposażony był w mocny 3,5-litrowy silnik V8 i wyróżniał się czterodrzwiowym nadwoziem. Samochody produkowane były zarówno w konfiguracji dwu-, jak i czteroosobowej.
Druga generacja Maserati Quattroporte (tipo AM116) został wprowadzony na rynek w 1976 roku i był oparty na Maserati Merak. Wyposażony był w mniejszy, 2,8-litrowy silnik V8 i był dostępny zarówno w konfiguracji dwu-, jak i czteroosobowej.
Quattroporte trzeciej generacji (tipo AM336) zostały zaprezentowane w 1994 roku i były oparte na Maserati Shamal. Wyposażone były w 3,2-litrowy silnik V8 i samochody produkowane były zarówno w konfiguracji dwu-, jak i czteroosobowej.
Czwarta generacja Maserati Quattroporte (tipo M139) została wprowadzona na rynek w 2003 roku i była oparta na Maserati Spyder. Model zbudowany został w 4,2-litrowy silnik V8 i był dostępny zarówno w konfiguracji dwu-, jak i czteroosobowej.
Luksusowe auta Maserati piątej generacji (tipo M156) zostały zaprezentowane w 2013 roku i były oparte na Maserati Ghibli. Wyposażone były w 3,0-litrowy silnik V6 i były dostępne zarówno w konfiguracji dwu-, jak i czteroosobowej.
Obecna szósta generacja Quattroporte (tipo M157) została wprowadzona na rynek w 2019 roku i była oparta na Maserati Levante. Jest wyposażony w 3,8-litrowy silnik V8 i jest dostępny zarówno w konfiguracji dwu-, jak i czteroosobowej.

Zalety auta zabytkowego Maserati Quattroporte:
- Maserati Quattroporte oferują luksusową i wygodną jazdę dzięki mocnemu silnikowi i płynnemu prowadzeniu.
- Samochód włoskiej marki oferuje również szeroką gamę funkcji, samochody produkowane były z mocnym silnikiem z turbodoładowaniem, wygodnym wnętrzem i zaawansowaną technologią.
- Włoski producent samochodów oferuje atrakcyjny i sportowy wygląd zewnętrzny samochodu , oraz przestronne i dobrze wykończone wnętrze.
- Z pewnością Maserati Quattroporte jest również stosunkowo oszczędny i oferuje dobry stosunek jakości do ceny luksusowej włoskiej marki.

Wady samochodu zabytkowego Maserati Quattroporte:
- Auto włoskiej marki jest dość drogie, co może odstraszać niektórych kupujących.
- Jazda samochodem może być nieco sztywna, a prowadzenie może być czasami trochę niezdarne.
- Wnętrze samochodu jest dość ciasne, co może nie być odpowiednie dla wyższych pasażerów.
- Marka luksusowych samochodów nie gwarantuje niezawodności modeli marki. Ponadto historia marki obrazuje, że Maserati może ulegać częstym awariom.
Do góry