Ogłoszenia Mazda z Bytów
Żadne z ogłoszeń nie pasuje do wymaganych kryteriów.
Mazda – przyjemność z jazdy i komfort podróżowania. Mazda to japoński producent samochodów z siedzibą w Hiroszimie w Japonii. Firma produkuje szeroką gamę pojazdów, w tym sedany, hatchbacki, SUV-y i ciężarówki. Mazda produkuje również linię pojazdów o wysokich osiągach pod marką podrzędną MazdaSpeed. Firma ma długą historię, sięgającą początku XX wieku.
W 1920 roku Jujiro Matsuda założył firmę Mazda Motor Company. Pierwszy samochód firmy, Mazda-Go, był trójkołowym pojazdem napędzanym silnikiem motocykla. Mazda zaczęła eksportować samochody do innych krajów w latach trzydziestych XX wieku, a do 1960 roku firma była obecna w Stanach Zjednoczonych.
W latach 70. Mazda wprowadziła kilka innowacyjnych technologii, w tym silnik rotacyjny Wankla. Firma założyła również zespół Mazda Racing, który bierze udział w różnych imprezach sportów motorowych.
Mazda doświadczyła trudności finansowych pod koniec lat 90., ale od tego czasu podniosła się i jest obecnie dochodową firmą. W ostatnich latach firma wprowadziła szereg nowych modeli, w tym Mazdę3 i Mazdę6.
Firma Mazda znana jest z innowacyjnego wzornictwa, inżynierii jakości i niepowtarzalnej stylizacji. Mazda jest również znana ze swoich pojazdów zorientowanych na osiągi, które zapewniają doskonałe prowadzenie i hamowanie.
Do najbardziej znanych modeli Mazdy należą Mazda MX-5, Mazda6, Mazda3 i Mazda CX-5.
W 1920 roku Jujiro Matsuda założył firmę Mazda Motor Company. Pierwszy samochód firmy, Mazda-Go, był trójkołowym pojazdem napędzanym silnikiem motocykla. Mazda zaczęła eksportować samochody do innych krajów w latach trzydziestych XX wieku, a do 1960 roku firma była obecna w Stanach Zjednoczonych.
W latach 70. Mazda wprowadziła kilka innowacyjnych technologii, w tym silnik rotacyjny Wankla. Firma założyła również zespół Mazda Racing, który bierze udział w różnych imprezach sportów motorowych.
Mazda doświadczyła trudności finansowych pod koniec lat 90., ale od tego czasu podniosła się i jest obecnie dochodową firmą. W ostatnich latach firma wprowadziła szereg nowych modeli, w tym Mazdę3 i Mazdę6.
Firma Mazda znana jest z innowacyjnego wzornictwa, inżynierii jakości i niepowtarzalnej stylizacji. Mazda jest również znana ze swoich pojazdów zorientowanych na osiągi, które zapewniają doskonałe prowadzenie i hamowanie.
Do najbardziej znanych modeli Mazdy należą Mazda MX-5, Mazda6, Mazda3 i Mazda CX-5.
Najpopularniejsze klasyki marki Mazda.
Mazda 626GT
Mazda 626GT była linią zorientowanych na osiągi pojazdów produkowanych przez Mazdę w latach 1987-2002. Była oparta na sedanie Mazda 626 i oferowała szereg mocnych opcji silnika, sportową stylistykę i ulepszone zawieszenie.
Pierwszy klasyk 626GT został wypuszczony w 1987 roku z silnikiem 2,0 l i hamulcami tarczowymi na 4 koła. Był dostępny jako sedan lub hatchback i miał bardziej sportowy wygląd zewnętrzny ze zderzakami w kolorze nadwozia, rozbłyskami błotników i tylnym spojlerem. Wnętrze zostało również ulepszone dzięki sportowej tapicerce z tkaniny i skóry, obszytej skórą kierownicy i aluminiowych felg.
Druga generacja tego auta została wypuszczona w 1993 roku z silnikiem 2,5 l i hamulcami tarczowymi na 4 koła. Był dostępny jako sedan lub hatchback i miał bardziej kanciasty wygląd zewnętrzny ze zderzakami w kolorze nadwozia, rozbłyskami błotników i tylnym spojlerem. Wnętrze zostało wzbogacone o sportową tapicerkę z tkaniny i skóry, skórzaną kierownicę i aluminiowe felgi.
Kolejna generacja Mazdy 626GT została wypuszczona w 1998 roku z silnikiem 2,5 l i hamulcami tarczowymi na 4 koła. Był dostępny jako sedan lub hatchback i miał bardziej nowoczesny wygląd zewnętrzny ze zderzakami w kolorze nadwozia, rozbłyskami błotników i tylnym spojlerem. Wnętrze zostało wzbogacone o sportową tapicerkę z tkaniny i skóry, skórzaną kierownicę i aluminiowe felgi.
Czwarta i ostatnia generacja samochodu Mazda 626GT została wypuszczona w 2002 roku z silnikiem 2,3 l i hamulcami tarczowymi na 4 koła. Był dostępny jako sedan lub hatchback i miał bardziej opływowy wygląd zewnętrzny ze zderzakami w kolorze nadwozia, rozbłyskami błotników i tylnym spojlerem. Wnętrze zostało wzbogacone o sportową tapicerkę z tkaniny i skóry, skórzaną kierownicę i aluminiowe felgi.
Model 626GT został wycofany z produkcji w 2002 roku z powodu spadku sprzedaży. Model 626 został zastąpiony przez Mazdę3 w 2003 roku.
Zalety samochodu zabytkowego Mazda 626GT:
- Mazda 626GT to niezawodny samochód o długiej żywotności i niskim zużyciu paliwa.
- Jest łatwy w utrzymaniu i ma wygodne wnętrze z dużą ilością miejsca.
- Modele Mazdy mają elegancki wygląd zewnętrzny i dobrze trzyma się na drodze.
Wady auta zabytkowego Mazda 626GT:
- Mazda 626GT jest starszym modelem i brakuje mu niektórych nowoczesnych funkcji, które mają nowsze samochody.
- Nie jest tak potężny jak niektórzy jego konkurenci i brakuje mu mocy niektórych bardziej nowoczesnych samochodów.
- Samochód nie jest też tak wydajny jak niektóre nowsze modele i może być dość kosztowny w naprawie.
Pierwszy klasyk 626GT został wypuszczony w 1987 roku z silnikiem 2,0 l i hamulcami tarczowymi na 4 koła. Był dostępny jako sedan lub hatchback i miał bardziej sportowy wygląd zewnętrzny ze zderzakami w kolorze nadwozia, rozbłyskami błotników i tylnym spojlerem. Wnętrze zostało również ulepszone dzięki sportowej tapicerce z tkaniny i skóry, obszytej skórą kierownicy i aluminiowych felg.
Druga generacja tego auta została wypuszczona w 1993 roku z silnikiem 2,5 l i hamulcami tarczowymi na 4 koła. Był dostępny jako sedan lub hatchback i miał bardziej kanciasty wygląd zewnętrzny ze zderzakami w kolorze nadwozia, rozbłyskami błotników i tylnym spojlerem. Wnętrze zostało wzbogacone o sportową tapicerkę z tkaniny i skóry, skórzaną kierownicę i aluminiowe felgi.
Kolejna generacja Mazdy 626GT została wypuszczona w 1998 roku z silnikiem 2,5 l i hamulcami tarczowymi na 4 koła. Był dostępny jako sedan lub hatchback i miał bardziej nowoczesny wygląd zewnętrzny ze zderzakami w kolorze nadwozia, rozbłyskami błotników i tylnym spojlerem. Wnętrze zostało wzbogacone o sportową tapicerkę z tkaniny i skóry, skórzaną kierownicę i aluminiowe felgi.
Czwarta i ostatnia generacja samochodu Mazda 626GT została wypuszczona w 2002 roku z silnikiem 2,3 l i hamulcami tarczowymi na 4 koła. Był dostępny jako sedan lub hatchback i miał bardziej opływowy wygląd zewnętrzny ze zderzakami w kolorze nadwozia, rozbłyskami błotników i tylnym spojlerem. Wnętrze zostało wzbogacone o sportową tapicerkę z tkaniny i skóry, skórzaną kierownicę i aluminiowe felgi.
Model 626GT został wycofany z produkcji w 2002 roku z powodu spadku sprzedaży. Model 626 został zastąpiony przez Mazdę3 w 2003 roku.
Zalety samochodu zabytkowego Mazda 626GT:
- Mazda 626GT to niezawodny samochód o długiej żywotności i niskim zużyciu paliwa.
- Jest łatwy w utrzymaniu i ma wygodne wnętrze z dużą ilością miejsca.
- Modele Mazdy mają elegancki wygląd zewnętrzny i dobrze trzyma się na drodze.
Wady auta zabytkowego Mazda 626GT:
- Mazda 626GT jest starszym modelem i brakuje mu niektórych nowoczesnych funkcji, które mają nowsze samochody.
- Nie jest tak potężny jak niektórzy jego konkurenci i brakuje mu mocy niektórych bardziej nowoczesnych samochodów.
- Samochód nie jest też tak wydajny jak niektóre nowsze modele i może być dość kosztowny w naprawie.
Mazda RX-7
Mazda RX-7 to wersja sportowego modelu Mazdy. Produkowany model na rynku japońskim przez firmę Mazda od 1978 do 2002 roku. Oryginalny RX-7 był napędzany dwuwirnikowym silnikiem Wankla o pojemności 1,1 litra. Ta Mazda też miała sportowy układ napędu na tylne koła z przednią częścią środkową. RX-7 zastąpił RX-3, a oba modele japońskiej marki były sprzedawane na rynku krajowym, jako Savanna.
Pierwsza generacja (1978-1985)
Pierwsza generacja Mazdy RX-7 była produkowana w latach 1978-1985 i była dostępna w trzech różnych seriach. Pierwszą serią był SA (1978-1980), który był dostępny jako coupe lub dwudrzwiowy sedan. Niektóre wersje Mazdy były napędzane dwuwirnikowym rotacyjnym silnikiem Wankla o pojemności 1,1 litra z pięciobiegową manualną skrzynią biegów. Drugą serią był FB (1981-1985), który był wyposażony w większy silnik o pojemności 1,3 litra i pięciobiegową manualną skrzynię biegów. Trzecią serią był FC (1985-1985), który był wyposażony w turbodoładowany silnik o pojemności 1,3 litra i pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynię biegów.
Druga generacja (1986-1991)
Druga generacja tego klasyka była produkowana w latach 1986-1991 i również była dostępna w trzech różnych seriach. Pierwszą serią był FC3S (1986-1988), który był dostępny jako coupe lub dwudrzwiowy sedan. Wyposażony był w 1,3-litrowy, podwójnie turbodoładowany silnik rotacyjny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Drugą serią był FD3S (1989-1991), który był wyposażony w większy silnik o pojemności 1,3 litra i pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynię biegów. Trzecią serią był FD (1991), który był wyposażony w turbodoładowany silnik o pojemności 1,3 litra i pięciobiegową manualną skrzynię biegów.
Trzecia generacja (1992-2002)
Trzecia generacja RX-7 była produkowana w latach 1992-2002 i była dostępna w dwóch odrębnych seriach. Pierwszą serią był FD3S (1992-1995), który był dostępny jako coupe lub dwudrzwiowy sedan. Wyposażony był w 1,3-litrowy, podwójnie turbodoładowany silnik rotacyjny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Drugą serią był FD (1996-2002), który był wyposażony w turbodoładowany silnik Mazdy o pojemności 1,3 litra i sześciobiegową manualną skrzynię biegów.
Czwarta generacja (2003-2012)
Czwarta i ostatnia generacja RX-7 była produkowana od 2003 do 2012 roku i była dostępna jako dwudrzwiowe coupe - podobnie jak w poprzedniej generacji Mazdy. Wyposażony był w turbodoładowany silnik rotacyjny o pojemności 1,3 litra z sześciobiegową manualną skrzynią biegów. To była ostatnia generacja RX-7, ponieważ Mazda zaprzestała produkcji tego modelu w 2012 roku.
Zalety auta zabytkowego Mazda RX-7:
1. Mazda RX-7 jest napędzana niezawodnym silnikiem rotacyjnym o pojemności 1,3 litra z podwójnym turbodoładowaniem, co czyni ją jednym z najmocniejszych samochodów sportowych swoich czasów.
2. Ma zaawansowane podwozie, które zapewnia doskonałe prowadzenie i pokonywanie zakrętów.
3. Klasyk ten jest lekki i ma nisko położony środek ciężkości, dzięki czemu jest bardzo zwrotny.
4. RX-7 ma unikalny design, dzięki czemu jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów sportowych na drogach.
5. Auto ma reputację niezawodnego samochodu sportowego.
Wady samochodu zabytkowego Mazda RX-7:
1. Silnik rotacyjny Mazdy RX-7 może być zawodny i wymagać częstej konserwacji.
2. Auto to nie należy do najwygodniejszych podczas prowadzenia ze względu na sztywne zawieszenie i brak wspomagania kierownicy.
3. Japońskie samochody nie są najbardziej oszczędnymi autami na rynku.
4. RX-7 nie jest najbardziej zaawansowanym technologicznie samochodem na rynku ze swoim przestarzałym systemem informacyjno-rozrywkowym.
5. Części do tego klasyka mogą być trudne do znalezienia, co sprawia, że naprawa może być kosztowna.
Pierwsza generacja (1978-1985)
Pierwsza generacja Mazdy RX-7 była produkowana w latach 1978-1985 i była dostępna w trzech różnych seriach. Pierwszą serią był SA (1978-1980), który był dostępny jako coupe lub dwudrzwiowy sedan. Niektóre wersje Mazdy były napędzane dwuwirnikowym rotacyjnym silnikiem Wankla o pojemności 1,1 litra z pięciobiegową manualną skrzynią biegów. Drugą serią był FB (1981-1985), który był wyposażony w większy silnik o pojemności 1,3 litra i pięciobiegową manualną skrzynię biegów. Trzecią serią był FC (1985-1985), który był wyposażony w turbodoładowany silnik o pojemności 1,3 litra i pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynię biegów.
Druga generacja (1986-1991)
Druga generacja tego klasyka była produkowana w latach 1986-1991 i również była dostępna w trzech różnych seriach. Pierwszą serią był FC3S (1986-1988), który był dostępny jako coupe lub dwudrzwiowy sedan. Wyposażony był w 1,3-litrowy, podwójnie turbodoładowany silnik rotacyjny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Drugą serią był FD3S (1989-1991), który był wyposażony w większy silnik o pojemności 1,3 litra i pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynię biegów. Trzecią serią był FD (1991), który był wyposażony w turbodoładowany silnik o pojemności 1,3 litra i pięciobiegową manualną skrzynię biegów.
Trzecia generacja (1992-2002)
Trzecia generacja RX-7 była produkowana w latach 1992-2002 i była dostępna w dwóch odrębnych seriach. Pierwszą serią był FD3S (1992-1995), który był dostępny jako coupe lub dwudrzwiowy sedan. Wyposażony był w 1,3-litrowy, podwójnie turbodoładowany silnik rotacyjny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Drugą serią był FD (1996-2002), który był wyposażony w turbodoładowany silnik Mazdy o pojemności 1,3 litra i sześciobiegową manualną skrzynię biegów.
Czwarta generacja (2003-2012)
Czwarta i ostatnia generacja RX-7 była produkowana od 2003 do 2012 roku i była dostępna jako dwudrzwiowe coupe - podobnie jak w poprzedniej generacji Mazdy. Wyposażony był w turbodoładowany silnik rotacyjny o pojemności 1,3 litra z sześciobiegową manualną skrzynią biegów. To była ostatnia generacja RX-7, ponieważ Mazda zaprzestała produkcji tego modelu w 2012 roku.
Zalety auta zabytkowego Mazda RX-7:
1. Mazda RX-7 jest napędzana niezawodnym silnikiem rotacyjnym o pojemności 1,3 litra z podwójnym turbodoładowaniem, co czyni ją jednym z najmocniejszych samochodów sportowych swoich czasów.
2. Ma zaawansowane podwozie, które zapewnia doskonałe prowadzenie i pokonywanie zakrętów.
3. Klasyk ten jest lekki i ma nisko położony środek ciężkości, dzięki czemu jest bardzo zwrotny.
4. RX-7 ma unikalny design, dzięki czemu jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów sportowych na drogach.
5. Auto ma reputację niezawodnego samochodu sportowego.
Wady samochodu zabytkowego Mazda RX-7:
1. Silnik rotacyjny Mazdy RX-7 może być zawodny i wymagać częstej konserwacji.
2. Auto to nie należy do najwygodniejszych podczas prowadzenia ze względu na sztywne zawieszenie i brak wspomagania kierownicy.
3. Japońskie samochody nie są najbardziej oszczędnymi autami na rynku.
4. RX-7 nie jest najbardziej zaawansowanym technologicznie samochodem na rynku ze swoim przestarzałym systemem informacyjno-rozrywkowym.
5. Części do tego klasyka mogą być trudne do znalezienia, co sprawia, że naprawa może być kosztowna.
Mazda 323
Mazda 323 to mały samochód rodzinny, który był produkowany przez Mazdę od 1977 do 2003 roku. Japońska Familia była dostępna w różnych wersjach nadwozia, w tym sedan, hatchback, kombi i miała napęd na cztery koła. Ten samochód osobowy Mazdy był oferowany pod różnymi nazwami na różnych rynkach - na przykład wersje Mazda Familia w Japonii były znane jako właśnie Mazda Familia, w Europie jako Mazda 323, a w Ameryce Północnej jako Mazda Protegé.
Pierwsza generacja modelu Familia była produkowana w latach 1977-1980. Model ten posiadał silnik z przodu i napęd na tylne koła. Silnik był czterocylindrowy o pojemności 1,3 litra z pięciobiegową manualną skrzynią biegów. Mazda Familia została zaprezentowana w wersji nadwozia typu dwu- lub czterodrzwiowy sedan oraz pięciodrzwiowy hatchback.
Druga generacja Familia była produkowana w latach 1980-1984. Model ten posiadał większy silnik o pojemności 1,5 litra i układ napędu na przednie koła. Silnik był dostępny z czterobiegową manualną lub trzybiegową automatyczną skrzynią biegów. Styl nadwozia był teraz dostępny w trzydrzwiowym hatchbacku, pięciodrzwiowym hatchbacku, czterodrzwiowym sedanie i pięciodrzwiowym kombi.
Trzecia generacja Familia była produkowana w latach 1984-1989. Model ten posiadał silnik o pojemności 1,6 litra i układ napędu na przednie koła. Silnik był dostępny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Styl nadwozia był teraz dostępny w trzydrzwiowym hatchbacku, czterodrzwiowym sedanie i pięciodrzwiowym kombi.
Czwarta generacja Familia była produkowana w latach 1989-1994. Model ten posiadał silnik o pojemności 1,8 litra i układ napędu na przednie koła. Silnik był dostępny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Styl nadwozia był teraz dostępny w trzydrzwiowym hatchbacku, czterodrzwiowym sedanie i pięciodrzwiowym kombi.
Piąta generacja Familia była produkowana w latach 1994-1998. Model ten posiadał silnik o pojemności 1,8 litra i układ napędu na przednie koła. Silnik był dostępny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Styl nadwozia był teraz dostępny w trzydrzwiowym hatchbacku, czterodrzwiowym sedanie, pięciodrzwiowym hatchbacku i pięciodrzwiowym kombi.
Szósta generacja Familia była produkowana w latach 1998-2003. Model ten posiadał 2,0-litrowy silnik i układ napędu na przednie koła. Silnik był dostępny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Styl nadwozia był teraz dostępny w trzydrzwiowym hatchbacku, czterodrzwiowym sedanie, pięciodrzwiowym hatchbacku i pięciodrzwiowym kombi.
Najpopularniejszym modelem Mazdy jest Mazda3, która zadebiutowała na rynku w 2003 roku jako następca popularnego samochodu Mazda Familia/323.
Zalety samochody zabytkowego Mazda 323:
• Klasyczna Mazda Familia znana jest ze swojej niezawodności, co jest jedną z głównych zalet posiadania tego modelu. Wiadomo, że jest to bardzo niezawodny samochód i może służyć przez wiele lat, jeśli jest odpowiednio konserwowany.
• Jest to również niedroga opcja dla tych, którzy chcą kupić używany samochód. Przystępna cena japońskiego modelu sprawia, że jest to świetna opcja dla tych, którzy mają ograniczony budżet.
• Japońska Familia jest również znana jako dobry samochód japońskiej motoryzacji do jazdy po mieście. Samochody marki Mazda zapewniają niskie zużycie paliwa. Produkowane modele Mazdy są stosunkowo łatwe w prowadzeniu modeli Mazd i manewrowaniu nimi.
• Japońska Familia jest również dobrym samochodem do jazdy na długich dystansach. Jest wygodny i ma dużo miejsca dla pasażerów i ładunku.
Wady auta zabytkowego Mazda Familia:
• Mazda 323 nie jest znana ze swoich osiągów. Nie ma takiej mocy i przyspieszenia jak inne klasyczne modele samochodów w tej klasie.
• Mazda Familia nie jest najbardziej stylowym samochodem. Nie ma takiego samego uroku jak inne samochody tej klasy.
Pierwsza generacja modelu Familia była produkowana w latach 1977-1980. Model ten posiadał silnik z przodu i napęd na tylne koła. Silnik był czterocylindrowy o pojemności 1,3 litra z pięciobiegową manualną skrzynią biegów. Mazda Familia została zaprezentowana w wersji nadwozia typu dwu- lub czterodrzwiowy sedan oraz pięciodrzwiowy hatchback.
Druga generacja Familia była produkowana w latach 1980-1984. Model ten posiadał większy silnik o pojemności 1,5 litra i układ napędu na przednie koła. Silnik był dostępny z czterobiegową manualną lub trzybiegową automatyczną skrzynią biegów. Styl nadwozia był teraz dostępny w trzydrzwiowym hatchbacku, pięciodrzwiowym hatchbacku, czterodrzwiowym sedanie i pięciodrzwiowym kombi.
Trzecia generacja Familia była produkowana w latach 1984-1989. Model ten posiadał silnik o pojemności 1,6 litra i układ napędu na przednie koła. Silnik był dostępny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Styl nadwozia był teraz dostępny w trzydrzwiowym hatchbacku, czterodrzwiowym sedanie i pięciodrzwiowym kombi.
Czwarta generacja Familia była produkowana w latach 1989-1994. Model ten posiadał silnik o pojemności 1,8 litra i układ napędu na przednie koła. Silnik był dostępny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Styl nadwozia był teraz dostępny w trzydrzwiowym hatchbacku, czterodrzwiowym sedanie i pięciodrzwiowym kombi.
Piąta generacja Familia była produkowana w latach 1994-1998. Model ten posiadał silnik o pojemności 1,8 litra i układ napędu na przednie koła. Silnik był dostępny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Styl nadwozia był teraz dostępny w trzydrzwiowym hatchbacku, czterodrzwiowym sedanie, pięciodrzwiowym hatchbacku i pięciodrzwiowym kombi.
Szósta generacja Familia była produkowana w latach 1998-2003. Model ten posiadał 2,0-litrowy silnik i układ napędu na przednie koła. Silnik był dostępny z pięciobiegową manualną lub czterobiegową automatyczną skrzynią biegów. Styl nadwozia był teraz dostępny w trzydrzwiowym hatchbacku, czterodrzwiowym sedanie, pięciodrzwiowym hatchbacku i pięciodrzwiowym kombi.
Najpopularniejszym modelem Mazdy jest Mazda3, która zadebiutowała na rynku w 2003 roku jako następca popularnego samochodu Mazda Familia/323.
Zalety samochody zabytkowego Mazda 323:
• Klasyczna Mazda Familia znana jest ze swojej niezawodności, co jest jedną z głównych zalet posiadania tego modelu. Wiadomo, że jest to bardzo niezawodny samochód i może służyć przez wiele lat, jeśli jest odpowiednio konserwowany.
• Jest to również niedroga opcja dla tych, którzy chcą kupić używany samochód. Przystępna cena japońskiego modelu sprawia, że jest to świetna opcja dla tych, którzy mają ograniczony budżet.
• Japońska Familia jest również znana jako dobry samochód japońskiej motoryzacji do jazdy po mieście. Samochody marki Mazda zapewniają niskie zużycie paliwa. Produkowane modele Mazdy są stosunkowo łatwe w prowadzeniu modeli Mazd i manewrowaniu nimi.
• Japońska Familia jest również dobrym samochodem do jazdy na długich dystansach. Jest wygodny i ma dużo miejsca dla pasażerów i ładunku.
Wady auta zabytkowego Mazda Familia:
• Mazda 323 nie jest znana ze swoich osiągów. Nie ma takiej mocy i przyspieszenia jak inne klasyczne modele samochodów w tej klasie.
• Mazda Familia nie jest najbardziej stylowym samochodem. Nie ma takiego samego uroku jak inne samochody tej klasy.